پاسخ به سوالات شما ۲۱

پاسخ به سوالات شما

ویژه کاربران عضو

اسم مستعار:    bache mosbat  

salam
man ye pesare 18 sale hastam ke modate 3 sale bebimarie estemna mobtala hastam akhiran esperme man be halate lakhte kharej mishavad mikhastam bedoonam be bimarie digari mobtala shodam?va rahe darmane an chist?mamnoon

با سلام انجام عمل استمناء یا خود ارضایی هم برای جنس مذکر و هم برای جنسی مونث عوارض جبران ناپذیری بهمراه دارد اما خروج اسپرم به صورت لخته ای با غلظت بالا نمی تواند نشانه بیماری خاصی باشد اما چنانچه رنگ آن تغییر کرد حتما به پزشک مراجعه شود در ضمن سعی در ترک این عادت داشته باشید چرا که آسیب جدی به خود وارد می سازید.

اسم مستعار: ---

ضمن عرض سلام . در خصوص استفاده از اسپری های بی حس کننده که برای امور جنسی و بی حسی آلت استفاده می شود تا انزال به تاخیر بیافتد اطلاعات کاملی می خواستم. می خواستم بدانم استفاده ازاین نوع اسپری ها در هر نوع آمیزش با همسر ضرری دارد یا نه چون بعضی ها می گوند موجب اقیم شدن مرد می شود و یا امراض دیگر که خواهشمند است توضیحات پزشکی قانع کننده و کافی بدهید (چون در جای بحث بود و اختلاف نظر شدیدی وجود داشت) بعد هم طریقه استفاده صحیح این اسپری ها چگونه است بعضی می گوید روی آلت بعضی می گوند سر آلت و... باید اسپری شود . کلاً خواهشمند است پاسخ کاملی در این خصوص بدهد که عوارض استفاده چیست استمرار استفاده و حدقل فاصله زمانی بلا خطر استفاده و کلا شرح کاملا و مارکی که اوارض ندارد و ... .
در خاتمه ضمن عرض تشکر از جناب آقای سلطانی مجد  و دیگر دوستانشان که دست به ایجاد چنین سایتی زداند امیدوارم همه شما عزیزان موفق وموید باشید و در راهی که با نیت پاک پیش گرفتید پیروز و سر بلند باشید. مشکلاتی هم که در راه دارید (مثل فیلتر شدن سایت و ... ) عادی است ومتاسفانه هر هرحرکتی ابتدا با هزا مشکل روبرو می شود اما مطمئن باشید با پشتکار و ... موفق خواهید شد . منتظر پاسخ خود هستم. با تشکر مرتضی م

با سلام در پاسخ باید عرض شود نه تنها اسپری بلکه هر داروی دیگری که به صورت غیر طبیعی باعث تغییر اندازه آلت جنسی و یا برای به تاخیر افتادن ارگاسم در قالب اسپری ، کرم یا پماد ، قرص و ... استفاده شود باعث آسیب جدی به ستگاه تناسلی می شود در حال حاضر برای تغییر اندازه آلت جنسی تنها عمل جراحی راه اصولی می باشد و استفاده از مواد بی حس کنده به مرور باعث ناتوانی جنسی ( اقیم شدن) می گردد .

اسم مستعار: باران

سلام و خسته نباشید
برادر من 25 ساله است . آدمی که تا حدودی گوشه گیر است. دوستان پسرش محدود است و اصلا دوست دختری نداشته است . من به تازگی متوجه شدم خیلی زیاد وارد سایتهای غیر اخلاقی میشود . خودم میدانم با توجه به عدم آموزش در جامعه اکثر آدما از این طریق نادرست کسب آموزش میکنند ولی دلم نمی خواهد برای برادرم اینطور باشد . چند باری پیش آمده که وقتی وارد اتاق شدم با صحنه های بدی در کامپیو ترش مواجه شدم یک دفعه تذکر دادم که در اینترنت چیزهای بهتری هم است ولی دلم نمیخواهد مستقیم با او حرف بزنم چون اصلا آدم منطقی نیست . دلم می خواهد آنرا با سایت شما آشنا کنم . چطوری اینکار را میتوانم انجام دهم.از طرفی تصمیم گرفتم یکی که با اون صمیمی است کمک بخواهم به نظر شما راه درستی است؟ ممنون از راهنماییتان

سلام به شما دوست گرامی رفتار شما و نگراین شما در قبال برادر خود تحسین برانگیز است و البته همیشه افراد نزدیک نمی توانند راهنما و کمک ما باشند چرا که امکان دارد یک دوست خیلی نزدیک تر از برادر و یا خواهر و یا پدر و مادر به ما باشد شما باید در اندک دوستان برادر خود شخصی را انتخاب کنید که برادر شما از آن تاثیر بیشتری میگیرد پیدا کردن این فرد سخت نیست حتما برادر شما در بین حرفهایش از یک دوست بیشتر از سایر دوستها حرف میزند این همان شخص مورد نظر است البته پسرها در سنین بین 23 تا 27 سال حالات و رفتار های متخلفی دارند و البته برخی افراد هرگز محیط عاطفی خانواده خود را قبول نداشته و از مطرح کردن مشکلات خود پرهیز می کنند معرفی این سایت به جای سایتهای غیر اخلاقی شاید مفید باشد اما ربطی به گوشه گیر بودن رفتار برادر شما نخواهد داشت مراجعه به مشاور و یا روانپزشک در مراحل حاد توصیه می شود .

اسم مستعار: رضا

با سلام آیا سکس از راه مقعد مشکلی دارد؟

بارهیا این سوال پرسیده شده و بارها پاسخ داده شده سکس مقعدی یک رابطه جنسی کاذب محسوب می شود و هم از نظر شرعی و هم از نظر پزشکی این رابطه رد شده و آسیب جدی به بافتها و اعصاب نواحی مقعد جنسی مونث یا مفعول وارد می سازد هرگز این رابطه توصیه نمی شود.

از پاسخ به سوالات افرادی که عضو سایت نیستند معذوریم همچنین از درج سوالات تحریک آمیز  در این سیستم جلوگیری می شود.

نظرات 2 + ارسال نظر
آشنا پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 03:04 ب.ظ

سلام آقای مجد
خواستم یه خسته نباشید عرض کنم تا بدونید ما کاربرای قدیمی هنوز مثل گذشته هر شب میام وبلاگ رو می بینیم و استفاده می کنیم .

یه وقت تو سایت نذاریا پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 03:38 ب.ظ

با سلام ادیب دختری هستم جوان که مدتی است با یک جوان رعنا آشنا شده ام که خیلی دوستم میدارد اتفاقا همشهری شما هم می باشد خواهشی از شما داشتم جناب اقای مجد که اگر برایتان مقدور میباشد سلام مرا به این جوان رعنا برسانید با تشکر فراوان از زحماتتان.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد